سلام دوستان۲۷هفتگس سونو رشد خوبه برم یا زوده؟؟؟؟؟

۷ پاسخ

زوده عزیزم بهتره ۳۰هفته بری

من ۳۲هفته میرم ...زود بری بهت استرس میدن که‌وزنش کمه فلانه

هر وقت دکترت گفته برو . منم ۲۷هفته و ۵روز رفتم

۳۲هفتگی میرن معمولا

۲۸.

زوده 33 یا 30هفته برو

من شنیدم میگن ۲۸ هفته به بعد خوبه بری

سوال های مرتبط

مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان دخترم و پسرم💙 مامان دخترم و پسرم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهنا و جوجه🩷💙 مامان مهنا و جوجه🩷💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیماه🍓 مامان آیماه🍓 هفته سی‌وسوم بارداری