دخترا ۲۹ هفته و دوروزم برم سونو رشد یا زوده ؟

۶ پاسخ

من ۲۹ هفته و یک روز رفتم دکترم گفت یک مقدار وزن نی نی کمه ، پودر و مولتی ویتامین داد گفت بخور دو هفته دیگه مجدد سونو بده

من دیشب رفتم
ی سنو دیگ برای ۱ماه دیگ برام نوشت
دیگ ببین دکترت چجوری میگه

من دکترم۳٠ هفته و ۳ روز نوشته ک برم

زوده بزار تا آخرین لحظه بعد برو چون قبل زایمان دوباره میفرستنت اگه زود بری

نه خوبه

نه زوده بذار 31 یا 32 برو

سوال های مرتبط

مامان وطن مامان وطن هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان حمزه مامان حمزه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان زهره مامان زهره هفته سی‌ویکم بارداری