من ۲۹ هفته و یک روز رفتم دکترم گفت یک مقدار وزن نی نی کمه ، پودر و مولتی ویتامین داد گفت بخور دو هفته دیگه مجدد سونو بده
من دیشب رفتم
ی سنو دیگ برای ۱ماه دیگ برام نوشت
دیگ ببین دکترت چجوری میگه
من دکترم۳٠ هفته و ۳ روز نوشته ک برم
زوده بزار تا آخرین لحظه بعد برو چون قبل زایمان دوباره میفرستنت اگه زود بری
نه خوبه
نه زوده بذار 31 یا 32 برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.