نه سی هفترو رد کن بعد
من ۲۸ هفته و ۳ روز میرم دکتر گفت توی ۲۸ باید برم
برای من دکتر ۲۸ هفته نوشت
واسه من ۲۷هفتهو ۵روز نوشته🙄
من یه بار ۲۸ رفتم،یه بارم برام ۳۲ نوشته فعلا
من 32هفته بهم گفتن بهترین زمانه
منم صبرم کمه ولی مثه قبلی ۳۰ هفته و یکی دوروز میرم سونو رشد حس بهتری داره واسم بعدیشم ۳۶ هفته میرم :)
برای منم نوشته هفته سی کامل بشه بعدمیرم
نه زوووده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.