۲۹ هفته دو سه روز خوبه برم سونو رشد؟؟

۹ پاسخ

نه سی هفترو رد کن بعد

من ۲۸ هفته و ۳ روز میرم دکتر گفت توی ۲۸ باید برم

برای من دکتر ۲۸ هفته نوشت

واسه من ۲۷هفته‌و ۵روز نوشته🙄

من یه بار ۲۸ رفتم،یه بارم برام ۳۲ نوشته فعلا

من 32هفته بهم گفتن بهترین زمانه

منم صبرم کمه ولی مثه قبلی ۳۰ هفته و یکی دوروز میرم سونو رشد حس بهتری داره واسم بعدیشم ۳۶ هفته میرم :)

برای منم نوشته هفته سی کامل بشه بعدمیرم

نه زوووده

سوال های مرتبط

مامان هدی و تو دلی مامان هدی و تو دلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم و پسرم💙 مامان دخترم و پسرم💙 روزهای ابتدایی تولد