من ۲۷ هفته دکترم برام نوشت رفتم اتفاقا خیلی بهتره اگر وزنش کم باشه وقت داری کاری کنی
دختر منم گفت 28 تا 30، 31 برو
برای منم ۲۸ هفته نوشت که رفتم اتفاقا اون موقع بهتره بری چون اگه وزنش یا. آب دورش کم و زیاد باشه میتونی تا آخر بارداری رعایت کنی
منم ۲۹ هفته رفتمدکترگفت یدونه هم۳۶ هفته مینویسم بری
۳۶ یا ۳۴ گفت
من که ۲۸ هفته رفتم
اتفاقا بهتره چون زودتر میفهمی که اگه وزنش کم بود تغذیه ت رورعایت کنی
زودتر بری بهتره اهمیت نده به دیگران ببین دکترت چی میگه
روتین دکتر و شرایط بارداری هرکس متفاوته
بهزشکتون اطمینان کنید نمیشه برای همه نسخه یکسان پیچید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.