سلام دکتر برامن نوشته ۲۹ هفته برم سونو رشد ۲۹ هفته که خیلی زوده

۷ پاسخ

من ۲۷ هفته دکترم برام نوشت رفتم اتفاقا خیلی بهتره اگر وزنش کم باشه وقت داری کاری کنی

دختر منم گفت 28 تا 30، 31 برو

برای منم ۲۸ هفته نوشت که رفتم اتفاقا اون موقع بهتره بری چون اگه وزنش یا. آب دورش کم و زیاد باشه میتونی تا آخر بارداری رعایت کنی

منم ۲۹ هفته رفتم‌دکتر‌گفت یدونه هم‌۳۶ هفته مینویسم بری
۳۶ یا ۳۴ گفت

من که ۲۸ هفته رفتم
اتفاقا بهتره چون زودتر میفهمی که اگه وزنش کم بود تغذیه ت رو‌رعایت کنی

زودتر بری بهتره اهمیت نده به دیگران ببین دکترت چی میگه

روتین دکتر و شرایط بارداری هرکس متفاوته
بهزشکتون اطمینان کنید نمیشه برای همه نسخه یکسان پیچید

سوال های مرتبط

مامان دخترم و پسرم💙 مامان دخترم و پسرم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلینم🍒 مامان ماهلینم🍒 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان وطن مامان وطن هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدی و تو دلی مامان هدی و تو دلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد