سلام دخترا من ۲۸ هفته به نظرتون برم سونو رشد یا ۲۹

۵ پاسخ

۳۲برو چون یه بارم اون موقع میفرسته اگه۲۸بری
و واقعا هزینه ها زیاد شده و فایده ای هم ندارع چون ۳۲مهمه

از ۳۱ تا ۳۴ میتونی بری

۳۲هغتع میرن معمولا
من ۳۰هفنه رفتم

سونو رشد ۳۲ هفته هست

به نظر من 30هفته

سوال های مرتبط

مامان دخترم و پسرم💙 مامان دخترم و پسرم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💕فرشته💕 مامان 💕فرشته💕 هفته سی‌وششم بارداری