خانما فردا میشم ۲۹ هفته دقیق سونو رشد خوبه برم شوهرم میگه بریم

۱۱ پاسخ

۳۲ هفته برو الان خیلی زوده

من ۲۸ هفته میخوام برم خوبه برو دیگه

اگه الان بری باز برای دوهفته دیگه مینویسه واست

اره منم همین هفته رفتم دکتر گفت سی برو

دکتر منم ۲۹ هفته نوشته یکشنبه میرم

منم دکترم برا ۲۹ هفته برام نوشته بود خودم موندم ک فردا برم

اره برو دکتر من برام ۲۸ هفته نوشته دو روز دیگه میخوام برم

زوده خواهر بزار سی و دوهفته برو

آره منم ۲۹ هفته تمام رفتم

زوده فکنم

بعد انومالی نرفتی تا حالا
۲۸تا ۳۲فک کنم باس بری
و هفته بالاتر
من ۳۰رفتم و ۳۵

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان جوجه ها مامان مامان جوجه ها هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پارسا مامان پارسا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 ۱۰ ماهگی
مامان دخترم و پسرم💙 مامان دخترم و پسرم💙 روزهای ابتدایی تولد