خوبه برو اگه وزنش کم باشه بتونی کاری کنی من۲۷ هفته کامل رفتم
دکترم به من گفت ۳۴ هفته انجام میدم
البته قند بارداری دارم شاید یه هفته زودتر انجام بده نمیدونم دقیق
منم شبیه خودت شکمم کوچیکه بهداشت گفت هفته 31 تا 34 بین این هفته سنوگرافی داری 😐
از ۳۰هفته تا۳۲هفته خوبه
نه من ۲۹ هفته رفتم
۳۲ هفتم رفتم
این هفتم میخام برم
اگر ادم حساسی هسی برو از وضعیت بچت باخبر باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.