الان زوده برم برا سونو رشد؟

۵ پاسخ

خوبه برو اگه وزنش کم باشه بتونی کاری کنی من۲۷ هفته کامل رفتم

دکترم به من گفت ۳۴ هفته انجام میدم
البته قند بارداری دارم شاید یه هفته زودتر انجام بده نمیدونم دقیق

منم شبیه خودت شکمم کوچیکه بهداشت گفت هفته 31 تا 34 بین این هفته سنوگرافی داری 😐

از ۳۰هفته تا۳۲هفته خوبه

نه من ۲۹ هفته رفتم
۳۲ هفتم رفتم
این هفتم میخام برم
اگر ادم حساسی هسی برو از وضعیت بچت باخبر باشی

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان آیماه🍓 مامان آیماه🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حمزه مامان حمزه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان زهره مامان زهره هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخترم و پسرم💙 مامان دخترم و پسرم💙 روزهای ابتدایی تولد