بنظرتون الان برم سونو رشد زوده؟ د

۱۲ پاسخ

من۲۸هفته رفتم فهمیدم وزنش کمه هرچی زودتربری زودتر وقت برای جبرانش داری

گلم بزارسی دویاسی سه هفته بروچون هرکی توهفته های پایین تررفته بهش گفتن کمه واسترسش دادن

منم همین 29 رفتم البته برای وضعیت جفتم ولی وزنش پایین بود

من سی یک هفته رفتم ک فهمیدم اب دور جنین کمه برو بنظرم

من دکترم گفت ۳۰ هفته برم که رفتم شاید بازم بنویسه

زود نیس

منکه هنوز دکتر برام ننوشته
برات هروقت نوشته برو

زوده دیر تر برو 33

ن از ۲۸میشع رف

ن الان بهارین موقع هست
منم گذاشتم31هفته برم

نه موقع ش هس برو

نه از ۲۸ میرن

سوال های مرتبط

مامان مهنا و جوجه🩷💙 مامان مهنا و جوجه🩷💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حمزه مامان حمزه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آرين👶🏻👑 مامان آرين👶🏻👑 ۱ ماهگی
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان آیماه🍓 مامان آیماه🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخترم و پسرم💙 مامان دخترم و پسرم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسته💚 مامان پسته💚 هفته سی‌وسوم بارداری