28 هفته و 3 روز زوده برم برای سونو رشد ؟

۹ پاسخ

من ۲۸ هفته و سه روز رفتم

نه برو
ولی دوباره ۳۲ هفته هم میفرستن
من هم ۲۸ هفته رفتم هم تو ۳۲ هفته

نه خوبه خوب موقعیه

من دومین سونو رشد رو امروز تو ۳۷و۴روز رفتم
اولی هم ۳۰هفته بودم

نه خوبه از ۲۸ تا ۳۲ باید بری.دکتر من گفت بین ۲۹ تا ۳۰ برو.من ۲۹ میرم

منم امروز 28 هفته و 4 روزم
امروز پیش دکترم بودم گفت 32 هفته برو 🙁

من دقیق ۲۶ هفتمه دکتر گفت برو
ولی به نظرم خیلی زوده میزارم همون ۲۸ هفتگی میرم

نه من پس فردا نوبت دارم میشه ۲۶ هفته و ۶ روز

ن عزیزم دکتر کی گفته برو؟؟
من ۲۸هفته۴روز رفتم

سوال های مرتبط