من ۲۷ هفته و چهار روز رفتم گفت وزنش کمه مکمل و پودر و آسپرینم داد مجدد ۳۰ هفته و پنج روز باید برم سونو تا وزنش بررسی بشه که اگه خوب بود دیگه مکمل و پودر رو نخورم
مشاوره روزانه هفته 28
اشترک هفته 28داری .
عزیزم هر دکتر تاریخ فرق داره.دکترت ببین چند هفته بهت میگه بری.
۳۰ هفته تمام شد
از ۲۸تا ۳۲هفته میتونی بری
من دکترم واسه 33 هفته گفت برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.