مامانا
من چندهفته برم سونو رشد

۷ پاسخ

من ۲۷ هفته و چهار روز رفتم گفت وزنش کمه مکمل و پودر و آسپرینم داد مجدد ۳۰ هفته و پنج روز باید برم سونو تا وزنش بررسی بشه که اگه خوب بود دیگه مکمل و پودر رو نخورم

مشاوره روزانه هفته 28

اشترک هفته 28داری .

عزیزم هر دکتر تاریخ فرق داره.دکترت ببین چند هفته بهت میگه بری.

۳۰ هفته تمام شد

از ۲۸تا ۳۲هفته میتونی بری

من دکترم واسه 33 هفته گفت برو

سوال های مرتبط

مامان آیماه🍓 مامان آیماه🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سنجد، ivf مامان سنجد، ivf هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان 💝دونه برف💝 مامان 💝دونه برف💝 هفته سی‌وسوم بارداری