خانوما چندهفته باید برم سنو رشد

۳ پاسخ

دکترت خودش به وقتش میگه بهت من۳۵هفته رفتم

۲۸تا ۳۲ هفته
دکتر من گفت ۳۰هفته برم که اگر کمبود وزن چیزی بود جا باشه جبران شه

۳۰تا ۳۲

سوال های مرتبط

مامان آیماه🍓 مامان آیماه🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💝دونه برف💝 مامان 💝دونه برف💝 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سنجد، ivf مامان سنجد، ivf هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فرشته کوچولو🩷 مامان فرشته کوچولو🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آران و باوان💙🩷 مامان آران و باوان💙🩷 ۳ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری