خانوما سنو رشد چند هفته باید برم

۱۰ پاسخ

من این هفته میرم

من ی با. ۲۹رفتم دوباره برا۳۴هفتم نوشتن

هفته ی آینده من نوبت دارم.توی ۲۸ هفته

برا من نوشت ۳۱ هفته

قشنگا کانال روزمرگی و بارداری من 😍
عضو شو ک بدونی یه خانم باردار روزش چطور میگذره 😍😍

‏rubika.ir/sahar_dailyy

از ۲۸تا۳۲هفته وقتشه ببین دکترت کی بگه بری

از ۲۸تا ۳۲

منم ۳۲هفته‌میرم فردا ینی

من ۳۱ هفته ی کامل رفتم

بیشتز از ۳۰تا ۳۲هفته میرن

سوال های مرتبط

مامان دلوین🎀 مامان دلوین🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱ ماهگی
مامان 💓دلسا مامان 💓دلسا روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر نازم 🎀 مامان دختر نازم 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان آران و باوان💙🩷 مامان آران و باوان💙🩷 ۳ ماهگی