خانما سنو رشد چند هفته باید رفت؟

۶ پاسخ

عزیزم من دکترم برام الان نوشت دیروز دادم
از دکتر سونوگرافی ک پرسیدم گفت دکتر هرکسی براساس شرایط فرد هرموقع ک صلاح بدونه براش مینویسه

من 27هفته ودوروزبودم رفتم که مشکل ترشحات آبکی داشتم وبایدآمپول ریه میزدم

۳۲ هفته
۳۶هفته
ممکنه یکم اینور و اونور بشه

۲۸ تا ۳۲ هفته دکتر به من گفت

خودم هفته بعد دارم

بین ۳۱ تا ۳۴ شنیدم

سوال های مرتبط

مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان جوجه💕🥹 مامان جوجه💕🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آران و باوان💙🩷 مامان آران و باوان💙🩷 ۳ ماهگی
مامان سوگند خانم مامان سوگند خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱ ماهگی
مامان دختر نازم 🎀 مامان دختر نازم 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته سی‌وپنجم بارداری