۲۹ هفته رفتم ب گفته دکتر . نظرم ب اینه که کلا زود بری بهتره تا ۳۲ هفته بری ک اگر خدای نکرده خونرسانی یا وزن یا اب جنین کم باشه زود بررسی شه و تحت درمان . چون ماها که بعد از انومالی ک دیگه نرفتیم
۲۸ تا ۳۲
34هفته نمیشه رفت؟
۲۸ هفته تا ۳۲ هفته
برای من 29هفته و سه روز نوشت
چون کرجو زدنو ما رفتیم چند روز
من 30 هفته شدم رفتمـــ
۳۰ تا ۳۲ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.