خانما سونو رشد چند هفته باید رفت؟

۶ پاسخ

۲۹ هفته رفتم ب گفته دکتر . نظرم ب اینه که کلا زود بری بهتره تا ۳۲ هفته بری ک اگر خدای نکرده خونرسانی یا وزن یا اب جنین کم باشه زود بررسی شه و تحت درمان . چون ماها که بعد از انومالی ک دیگه نرفتیم

۲۸ تا ۳۲

34هفته نمیشه رفت؟

۲۸ هفته تا ۳۲ هفته

برای من 29هفته و سه روز نوشت
چون کرجو زدنو ما رفتیم چند روز
من 30 هفته شدم رفتمـــ

۳۰ تا ۳۲ هفته

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوشولو🩵 مامان فندق کوشولو🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💓دلسا مامان 💓دلسا روزهای ابتدایی تولد
مامان رایان و رادین مامان رایان و رادین روزهای ابتدایی تولد
مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تو دلی🤰🏼 مامان تو دلی🤰🏼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخملی👨‍👩‍👧 مامان دخملی👨‍👩‍👧 ۱ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان amir rza مامان amir rza هفته بیست‌وهشتم بارداری