سلام برای سونو رشد چند هفته باید رفت

۱۰ پاسخ

۳۰هفته تا ۳۴ هفته بهترین زمان ۳۲ هفته

عزیزم 31هفته سونوی وزن و مایع امنیوتیک هست
34 هفته سونوی رشد من 31 هفته رفتم حالا باید 34هفته هم برم ولی شاید شما پزشکتون نظریه اش فرق داشته باشه هرچی پزشکت گفته عمل کن گلم

هر وقت دکترت برات نوشت

ممنون از پاسختون

واسه من 28هفته 2روز دکترم گفته برم

من ۳۲ رفتم

من امروز رفتم هنوز ۲۹ کامل نکردم

سلام عزیزم ۳۲ هفته عالیه انشاالله

سلام از هفته ۳۰ تا ۳۲ باید بری

۳۲برو خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندق کوشولو🩵 مامان فندق کوشولو🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان سوگند خانم مامان سوگند خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین❤️🫀 مامان ماهلین❤️🫀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رایان و رادین مامان رایان و رادین روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرکم🧒🏻🫀💙 مامان پسرکم🧒🏻🫀💙 هفته چهلم بارداری
مامان amir rza مامان amir rza هفته بیست‌وهشتم بارداری