خانما سنو رشد رو چند هفته باید رفت؟؟؟

۱۰ پاسخ

من 28 دکتر نوشت رفتم 30 هفته 3 روز هم خودم رفتم

۳۰تا۳۲هفته.به من گفت ۳۰برو

من گفت سی هفته و چند روز برو

منم تو سی هفته باید برم

من ۳۰ هفته باید برم

به من گفت سی هفته که تمام شد

من 28 رفتم
32
36 هم خودم رفتم بدون نسخه دکتر برای اطمینان از حالش و وزنش

۳۰ تا ۳۲ هفته خوبه

منم موندم کی برم

من ۲۸هفته رفتم ۳۲هفته ام ی سنو دیگه دارم

سوال های مرتبط

مامان 💓دلسا مامان 💓دلسا روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان جوجه💕🥹 مامان جوجه💕🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آران و باوان💙🩷 مامان آران و باوان💙🩷 ۳ ماهگی
مامان سوگند خانم مامان سوگند خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۲ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌وهفتم بارداری