من 28 دکتر نوشت رفتم 30 هفته 3 روز هم خودم رفتم
۳۰تا۳۲هفته.به من گفت ۳۰برو
من گفت سی هفته و چند روز برو
منم تو سی هفته باید برم
من ۳۰ هفته باید برم
به من گفت سی هفته که تمام شد
من 28 رفتم
32
36 هم خودم رفتم بدون نسخه دکتر برای اطمینان از حالش و وزنش
۳۰ تا ۳۲ هفته خوبه
منم موندم کی برم
من ۲۸هفته رفتم ۳۲هفته ام ی سنو دیگه دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.