سنو داپلر رو از چند هفته باید رفت؟؟

۵ پاسخ

اصولاً از ماه هفتم میشه رفت

من سونو آنومالی که رفتم داپلرو چسبندگی هم رفتم

برای من ۲۹ هفته نوشت.یدونه ام این هفته نوشت

برای په کسانی مینویسن؟

از ۱۲ به بعد مینویسن بستگی به شرایطت داره ... من تو سنوی آنومالی رفتم.
ممکنه هم ننویسن

سوال های مرتبط

مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخترا♥️♥️ مامان دخترا♥️♥️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان 💓دلسا مامان 💓دلسا روزهای ابتدایی تولد
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته سی‌وششم بارداری