سنو داپلر چسبندگی چن هفته باید بربم؟

۶ پاسخ

به من دکترم گفت دراصل دوباربایدسونوچسبندگی بدی که مطمین شیم چسبندگی نداری یکبارباانومالی یکبارم۲۸هفته تا۳۲

من سی هفته باسونو وزن دادم

من بیست و شیش هفته دکترم گف برم

ولله دکار من با آنومالی فرستاد من انجام دادم ولیرشنیده بودم هفته ۳۰به بعد میفرستن

سی هفته

واسه من همزمان با انومالی نوشتن

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۲ ماهگی
مامان عسل برکه مامان عسل برکه هفته سی‌ام بارداری
مامان عسل برکه مامان عسل برکه هفته سی‌ام بارداری
مامان شهریار مامان شهریار ۱۰ ماهگی
مامان آران و باوان💙🩷 مامان آران و باوان💙🩷 ۳ ماهگی