چن هفته باید سنو وزن رفت؟

۷ پاسخ

من امروز رفتم

من یکبار۲۷هفته رفتم بازدکترم گف یکماه دیگه بیا۳۱هفته بایدبرم

من ۳۰هفته رفتم

من ۲۸ رفتم قراره ۳۲ هم برم بخاطر دیابتم دکترم گفته باید دوبرابر بقیه کنترل بشی

من ۳۲ هفته رفتم

برای من ۲۸هفته نوشته
برای بعضیا ۳۲هفته
بنظرم ۲۸,بری بهتره بفهمی ریز می‌زه هست بیشتر وقت داری بخوری تقویتش کنی

من ۳۰ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان آران و باوان💙🩷 مامان آران و باوان💙🩷 ۳ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهان🫀🧿 مامان نیهان🫀🧿 ۱۰ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱۰ ماهگی
مامان آریشا👑❤ مامان آریشا👑❤ ۲ ماهگی
مامان آدرینا مامان آدرینا هفته سی‌ودوم بارداری