سلام چند هفته باید رفت برای سنو وزن گیری وچسبندگی رحم

۴ پاسخ

ب من گفت ۳۲ هفته برو

منم دکترم برام سونو نوشت برم برا چسبندگی

چسبندگیو همه میرن؟ینی زودتر مشخص نمیشه؟

۴۳۱تا۳۴ سونو وزنه من نرفتم هنوز ۳۲تمام بشه میرم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا❤ مامان ایلیا❤ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 😍جوجه کوچولو😍 مامان 😍جوجه کوچولو😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی
مامان پسرکم🧒🏻🫀💙 مامان پسرکم🧒🏻🫀💙 تولد
مامان شهریار مامان شهریار ۱۰ ماهگی
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری