سلام برا سنو وزن و رشد چند هفته باید رفت؟؟

۹ پاسخ

من۲۸ رفتم

من 33 هفته و 2 روز رفتم
بنظرم هرچقد دیرتر بهتر

من ۳۲ هفته ۶ روز رفتم

برا من دکترم ۳۰ هفته پر نوشته

۳0 هفته
۳۷ هفته رفتم من

من ۳۲ هفته رفتم

من ۲۸ هفته رفتم فردا هم میخوام برم

پایان ۳۱ هفته

من ۳۰هفته و ۳روز رفتم انجام دادم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان 💓دلسا مامان 💓دلسا روزهای ابتدایی تولد
مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه💕🥹 مامان جوجه💕🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آران و باوان💙🩷 مامان آران و باوان💙🩷 ۳ ماهگی
مامان شهریار مامان شهریار ۱۰ ماهگی