خانوما سنو رشد چن هفته باید رفت؟؟

۱۲ پاسخ

من گفت 34 هفته برم

۳۰ تا ۳۴ بهترین زمانشه داخل ماه هشتم

من ۳۰هفته ۴روز رفتم

منم دو قلو دارم شما چقدر وزن اضافه کردی

سلام من ۴ بهمن میشم ۳۳ هفته و سه روز دکتر گفته بیا ویزیت اونموقع مینویسه ولی نمیدونم برای ۳۴ یا ۳۵ هفته مینویسه
۳۱ هفته هم خودم رفتم

من یبار ۳۲ رفتم یبار ۳۶

از ۲۸ تا ۳۱ هفته فکر کنم

٢٨تا٣٢

از ۲۸تا۳۲

سلام از 28هفته تا 32هفته بستگی به نظر پزشکان داره

۳۲

28 تمام

سوال های مرتبط

مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان 💓دلسا مامان 💓دلسا روزهای ابتدایی تولد
مامان شهریار مامان شهریار ۱۰ ماهگی
مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلنیا مامان دلنیا هفته سی‌ودوم بارداری