واسه سنو وزن چن هفته رفتین

۹ پاسخ

اولین سونو وزنو تا ۳۲ هفته فرصت داری بری
من اولین سونومو ۳۰ هفته رفتم
سونو بعدی که سونو اخرم بود ۳۶ هفته

من دکترم هر دو هفته میگیره هفته پیش ازم گرفت سونو این هفته ن هفته بهد دوباره احتمالا داپلر بگیرل

من سر پسرم ۳۲ هفته سر دخترم ۳۱ هفته

۳۰ هفته و ۳۷ هفته میخوام برم

۳۱ و ۳۶

یبار۲۸
یبار۳۲

۳۵هفته و۵روز

۳۰ هفته و۴ روز

ی بار ۳۱ هفته رفتم
ی بار ۳۴ هفته و۶ روز رفتم ک آخری بود

سوال های مرتبط

مامان نیهان🫀🧿 مامان نیهان🫀🧿 ۱۰ ماهگی
مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان آوینا مامان مامان آوینا ۲ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هیرا مامان هیرا ۵ ماهگی
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی