۴ پاسخ

نمیدونم داپلر خالی چیه
ولی من کالر داپلر یبار دادم فقط اون تو ۳۲ هفته

نه برای چی من تاحالا انجام ندادم

نه کسای که مشکل خون رسانی دارن میرن که تحت کنترل باشن

نه اونایی ک مشکل خون‌رسانی دارن باید بدن فک کنم

سوال های مرتبط

مامان دخترا♥️♥️ مامان دخترا♥️♥️ هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترا♥️♥️ مامان دخترا♥️♥️ هفته سی‌ام بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری