برا سنو داپلر و چسبندگی ۳۰ هفته و دو سه روز خوبه؟؟

۶ پاسخ

من و که دکتر گفته الان برم داپلر

هزینه اشم آزاد بود

من داپلر ۳۰هفته رفتم

من چسبندگی دکتر گفت ۲۸هفته برم

هنوز نرفتم دکتر می‌خوام این هفته برم که بنویسه میگم زود نباشه

دکترت چی گفته
همون تایم برو

سوال های مرتبط

مامان دخترا♥️♥️ مامان دخترا♥️♥️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان Delaram🩷 مامان Delaram🩷 ۳ ماهگی