بچه سونو چسبندگی حتما باید داپلر باشه؟

۲ پاسخ

اسمش سونو اگرتا هست،من تازگی دادم شد۱۶۰۰

اره برای من داپلر بود با انومالی دادم
۷۳۰۰ شد🥵

سوال های مرتبط

مامان عسل برکه مامان عسل برکه هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترا♥️♥️ مامان دخترا♥️♥️ هفته بیست‌ونهم بارداری