۱۴ پاسخ

بعد ۳۰ برو اگه همون دوبار فقط میخوای بری یکی هم یه هفته قبل زایمان میری
البته بستگی ب خودت و پزشکت داره

برا من28

من میخوام 30 هفته هم رشد وهم وزن باهم برم دکترم نوشته

من شنبه میرم

دکترت باید تشخیص بده بعضیا فرق دارن شرایطشون

28 تا 32

میخوای بیمه هم بگیره سی به بعد برو من ۲۹ رفتم گفتن یه هفته دیر نیومدی بیمه میگرفت

28/32

بهترین زمان ۳۲ هفته هست

بین ۲۸ تا ۳۲ هفته هست
ببین دکترت کی بهت میگه

من 27 هفته رفتم

بستگی به نظر دکترت داره. برای من یکی ۲۹ هفته نوشت یکی هم ۳۴ هفته

۲۷ هفته باید بریم بعدش دکتر تشخیص میده دوباره بری یا نه من ۳۲ هفته هم رفتم الانم گفته ۳۶ هم برو

الان نرو عزیزم
بذار ۲۹ ھفتہ بہ بعد

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر نازم 🎀 مامان دختر نازم 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💓دلسا مامان 💓دلسا روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۱ ماهگی