سلام مامانا سنو رشد باید چند هفته بریم

۹ پاسخ

من 29 هفته رفته بودم دکتر گفت 1400 هفته بعد باید برم ببینم چنده

من ۳۳ هفته رفتم

من هفته بعد 32 هفتگی می‌خوام برم

برای من ۲۹ هفته نوشته دکتر

28تا32هفته

دکتر به من گفت هفته ۲۸ برو نوبت من افتاد واسه ۲۹ هفته و ۶ روز بهشون گفتم گفتش که ایرادی نداره خوبه همون رو برو

من ۲۹ رفتم

من خودم 32 رفتم بهترین زمان بود

از هفته 28 تا 32

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۲ ماهگی
مامان دختر نازم 🎀 مامان دختر نازم 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرشا💙 مامان آرشا💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان دلارز🥺🧿💋 مامان دلارز🥺🧿💋 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری