سلام خانوما سنو رشد چند هفته بریم بهتره

۱۰ پاسخ

کیفیت بالا قیمت عمده ♥️🤌🏽
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
روبیکا

تصویر

۲۸تا ۳۲
۲۸ خیلی زوده ۳۲ هم دیره
دکتر به من گفت ۳۰ خوبه من خودم ۲۹هفته ۵ روز رفتم که رشدش عقب بود و دارو و چی داد ۳۱هفته ۵روز رفتم خداروشکر همه چی اوکی شده بود

۳۲ بهترین موقعیته

من ۲۸ رفتم عزیزم
بازم ۳۲ رفتک

از ۲۸ تا ۳۲ هفته میتونی بری من ۲۹ هفته رفتم

۳۲هفته

۲۸ هفته بهتره ک اگه وزنش کم باشه شروع کنی ب تقویت کردن خوب وزن بگیره

دکترمن ۲۸هفته نوشته برم پس فردامیرم

دکترم بهم گفت ۳۱ برو

32 هفته

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهین مامان شاهین روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر نازم 🎀 مامان دختر نازم 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا🫀 مامان نورا🫀 ۵ ماهگی
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته سی‌وپنجم بارداری