کیفیت بالا قیمت عمده ♥️🤌🏽
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
روبیکا
۲۸تا ۳۲
۲۸ خیلی زوده ۳۲ هم دیره
دکتر به من گفت ۳۰ خوبه من خودم ۲۹هفته ۵ روز رفتم که رشدش عقب بود و دارو و چی داد ۳۱هفته ۵روز رفتم خداروشکر همه چی اوکی شده بود
۳۲ بهترین موقعیته
من ۲۸ رفتم عزیزم
بازم ۳۲ رفتک
از ۲۸ تا ۳۲ هفته میتونی بری من ۲۹ هفته رفتم
۳۲هفته
۲۸ هفته بهتره ک اگه وزنش کم باشه شروع کنی ب تقویت کردن خوب وزن بگیره
دکترمن ۲۸هفته نوشته برم پس فردامیرم
دکترم بهم گفت ۳۱ برو
32 هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.