۳ پاسخ

به سونو رشد دیگه هم باید بری هفته ۳۶

اگه وزنش خیلی خوب بوده فک نکنم دیگه سونو بخاد بری

یدونه دیکه هم سونو رشد داری ک توس وضعیت قرار گیری جنین و وزنش مشخص میشه که تو ۳۶تا ۳۷هفته باید انجام بدی که میشه سونو آخر

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تیارا مامان تیارا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۲ ماهگی
مامان 💓دلسا مامان 💓دلسا روزهای ابتدایی تولد