26هفته هستم برم‌ سونو وزن جنین یا زوده

۷ پاسخ

زوده

اره بابا خعلی زوده

خیلی زوده

من رفتم دیروز😍

خیـــلی زوده.

بیست و هشت هفته برین

زوده دکترت برات می‌نویسه خودش دکتر من بیست و هشت هفته نوشت

سوال های مرتبط

مامان آرين👶🏻👑 مامان آرين👶🏻👑 ۱ ماهگی
مامان سامیار🩵 ساحل🩷 مامان سامیار🩵 ساحل🩷 ۴ ماهگی
مامان ماجد مامان ماجد ۴ ماهگی