هنوز زوده برم سونو وزن؟

۵ پاسخ

من ۳۲ هفته رفتم

من ۲۷هفته یکی رفتم ۳۴هفته هم یکی دیگه دکتر فرستاد دیگه هم سونو ندارم تا زایمان ایشالا

من ۲۹ هفته رفتم دیروز رفته بودم یه دکتر دیگه اونم سونو انجام داد

من سی هفته و شش روز رفتم

من ۳۲ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان گندم🌾 مامان گندم🌾 ۷ ماهگی
مامان آرين👶🏻👑 مامان آرين👶🏻👑 ۱ ماهگی
مامان مهنا و جوجه🩷💙 مامان مهنا و جوجه🩷💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سامیار🩵 ساحل🩷 مامان سامیار🩵 ساحل🩷 ۴ ماهگی
مامان الین مامان الین هفته سی‌ودوم بارداری