دوستان کی برم سونو وزن ؟الان زوده؟

تصویر
۹ پاسخ

دکترمن یبار ۳۲فرستاد یبارم ۳۶
ببین دکترت کی میگه بری

دکتر من گفت ۳۰ هفته برو. چرا بعضی ها ۲۸ هفته میرن فرقی میکنع مگه

من سونو وزن اولم رو‌۲۹ هفته و ۴ روز بودم که رفتم دوست داشتم بدونم وزنش چقدره که اگه کم بود وقت برای جبران داشته باشم

۲۸ هفته باید میرفتی

من سی هفته میرم

من دقیقا دیروز رفتم‌

دکترت خودش میگه
من ۳۲ هفته رفتم

وقتشه بری

گلم من دکترم برا ۲۸هفته نوشته

سوال های مرتبط

مامان آرين👶🏻👑 مامان آرين👶🏻👑 ۱ ماهگی
مامان ماجد مامان ماجد ۴ ماهگی
مامان محمدآرسام مامان محمدآرسام ۵ ماهگی
مامان گندم🌾 مامان گندم🌾 ۷ ماهگی
مامان جانان🩷شاهان💙 مامان جانان🩷شاهان💙 ۷ ماهگی
مامان سامیار🩵 ساحل🩷 مامان سامیار🩵 ساحل🩷 ۴ ماهگی
مامان ✨ Jana 🎀Aram ✨ مامان ✨ Jana 🎀Aram ✨ ۱۲ ماهگی