دکترمن یبار ۳۲فرستاد یبارم ۳۶
ببین دکترت کی میگه بری
دکتر من گفت ۳۰ هفته برو. چرا بعضی ها ۲۸ هفته میرن فرقی میکنع مگه
من سونو وزن اولم رو۲۹ هفته و ۴ روز بودم که رفتم دوست داشتم بدونم وزنش چقدره که اگه کم بود وقت برای جبران داشته باشم
۲۸ هفته باید میرفتی
من سی هفته میرم
من دقیقا دیروز رفتم
دکترت خودش میگه
من ۳۲ هفته رفتم
وقتشه بری
گلم من دکترم برا ۲۸هفته نوشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.