سلام دوستان سونو وزن رو کی برم ؟

۱۰ پاسخ

الان باید بری دیگه

الان بری خوبه

من رفتم

باید تا الان می‌رفتی دیگ

الان برو

من دکترم ۳۱ هفته برام نوشته شما الان باید بری

از 28 هفته میتونی بری، الان وقتشه بروو خب

۳۲ هفته باید بری وزنش کم باشه وقت نداری تلاش کنی بیاری بالا

من دکترم ۳۳ هفته فرستاد

میگن ۲۸ تا ۳۲ مگه اینکه پزشکتون دستور دیگه ای بده

سوال های مرتبط

مامان مهنا و جوجه🩷💙 مامان مهنا و جوجه🩷💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان باردارم مامان باردارم هفته سی‌وهفتم بارداری