سلام خانما برا سونو وزن کی برم بهتره ؟

۱۱ پاسخ

دکتر من که اول برا۳۰نوشت

من ۲۹ هفته و دو روز رفتم

هروقت خودت دوست داری من یبار ۲۷ هفته رفتم یبار ۳۳ دفعه بعدم ۳۷ میخوام برم که اگه خدا بخواد دیگه تاریخ زایمانمو برام بزنه🤭

۳۱ یا ۳۲ هفته برو

۳۰ هفته

بستگی داره ب نظر دکترت من ۲۸ هفته ی بار رفتم ۳۳ هم باز گفته بیا

۳۰هفته

من ۳۵ هفته رفتم

۳۰ هفتگی

من ۳۰ هفته و۲ روز رفتم

۳۲ ب بعد میرن

سوال های مرتبط

مامان جانان🎀 مامان جانان🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسرای قشنگم💙 مامان پسرای قشنگم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی
مامان آلاء و محمد🤰💙 مامان آلاء و محمد🤰💙 ۱۱ ماهگی