3 هفته و3روزم کی برم برا سونو وزن

۶ پاسخ

من که از انومالی نرفتم
دکتر گفت ۳۰هفته شدی برات مینویسم

من تازه بودم دکتر برام برای ۳۲ هفته سونو و ازمایش نوشته

من همین ۳۰ هفته رفتم

من یکبار ۲۸-۲۹ هفته رفتم
یکبارم دو هفته پیش

الان موقعشه برو تا ۳۲ وقت داری بازم

من 28 رفتم الان 32 میخام برم

سوال های مرتبط

مامان پسری مامان پسری هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جانان🎀 مامان جانان🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین وسلین مامان ماهلین وسلین ۸ ماهگی
مامان پسرای قشنگم💙 مامان پسرای قشنگم💙 هفته سی‌وششم بارداری