خانما سونو وزن رو کی باید برم ۳۰ هفته؟

۵ پاسخ

من دکتر برام نوشته ۳۰ هفته و ۲ روز برم

چند هفته ای

من فردا وارد ۳۰هفته میشم و نوبت دارم

اره ۳۰ هفته خوبه دیگه

برو ديگه
اين هفته خوبه

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵 مامان آیهان🩵 ۱۳ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی