خانما سونو وزن کی باید برم؟

۸ پاسخ

از 28 تا 32 هر م قع که دکترت بگه

من یه بار 29 هفته رفتم یه دونه 34 هفته

من هنوز دکترم ننوشته

دکترم گفت یدونه ۳۰ یدونه ۳۵

32 و 37 هفته

من ۳۲ هفته و ۳ روز رفتم

من سر برج میرم

دکتر من گف۳۲

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵 مامان آیهان🩵 ۱۳ ماهگی
مامان باردارم مامان باردارم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان 💕عزیزِدلم💕 مامان 💕عزیزِدلم💕 ۶ ماهگی
مامان هـــوراد🐣 مامان هـــوراد🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان گندم مامان گندم ۳ ماهگی
مامان جانان🎀 مامان جانان🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آدرین💙آرنیکا🩷 مامان آدرین💙آرنیکا🩷 ۲ ماهگی
مامان رایان🩵نی نی🩷 مامان رایان🩵نی نی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نارگیل کوچولو🥥 مامان نارگیل کوچولو🥥 ۱۳ ماهگی