خانوما کی باید برم سونو وزن؟

۴ پاسخ

از ۲۸به بعد
بعضی دکتراتوصیه میکن 28هفته برید که اگه وزن جنین کم دست به کار بشین

ب من گفت ۲۹ برو من ۲۹ هفته و ۴ روز رفتم -زودتر برو ک اگ وزنش کمه ب خودت برسی

۲۸ تا۳۲ هفته

از ۲۸ تا ۳۲ هفته میتونی بری بهترین تایمش ۳۰ هفتست

سوال های مرتبط

مامان باردارم مامان باردارم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیهان🩵 مامان آیهان🩵 ۱۳ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی
مامان هـــوراد🐣 مامان هـــوراد🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان آدرین💙آرنیکا🩷 مامان آدرین💙آرنیکا🩷 ۲ ماهگی
مامان رایان🩵نی نی🩷 مامان رایان🩵نی نی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فینگیل خان مامان فینگیل خان ۱۱ ماهگی
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی