مامانا سونو وزن کی باید برم؟یادم رفته.

۶ پاسخ

من ۱ بهمن نوبت زدم
میشم ۲۸ هفته و ۵ روز

برای من که از۲۸ هفته نوشت هز ۲ هفته الان شد یک هفته که میرم چکاپ سونو وزن هم میگیره

۳۰ تا ۳۲ وقت داری

دکتر ب من گفت ۳۲ هفته

۳۲تا۳۴

۲۸ هفته به بعد هر وقت دکترت گفت برو یا هر وقت دلت خواست
۲الی ۳ بار میری ببین در چه وضعیتی وزنش

سوال های مرتبط

مامان هـــوراد🐣 مامان هـــوراد🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان باردارم مامان باردارم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیهان🩵 مامان آیهان🩵 ۱۳ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۹ ماهگی
مامان 💕عزیزِدلم💕 مامان 💕عزیزِدلم💕 ۶ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سلین مامان سلین ۱۱ ماهگی