سلام عزیزم منم دوقلو دارم
کی جنسیت رو فهمیدی؟ تو انتی بهت گفتن؟ درست بود؟
۲۸ هفته
معمولا۳۰هفته
بستگی به دکترت داره.دکتر من ۲۸ هفته یه بار منو فرستاد.الان دوباره بهم گفته برم برای ۳۶ هفته یعنی ۱ هفته دیگه ولی اصولا هفته ۳۲ و ۳۳ میفرستن
بنظرم ۳۰ هفتگی برو
ولی از ۲۸ تا ۳۲ هفتگی میرن
30هفتگی
۲۹تا۳۲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.