کی باید برم سونو وزن نی نی؟

۷ پاسخ

سلام عزیزم منم دوقلو دارم
کی جنسیت رو فهمیدی؟ تو انتی بهت گفتن؟ درست بود؟

۲۸ هفته

معمولا۳۰هفته

بستگی به دکترت داره.دکتر من ۲۸ هفته یه بار منو فرستاد.الان دوباره بهم گفته برم برای ۳۶ هفته یعنی ۱ هفته دیگه ولی اصولا هفته ۳۲ و ۳۳ میفرستن

بنظرم ۳۰ هفتگی برو
ولی از ۲۸ تا ۳۲ هفتگی میرن

30هفتگی

۲۹تا۳۲

سوال های مرتبط

مامان عماد 🩵👶 مامان عماد 🩵👶 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان ریسان مامان مامان ریسان هفته بیست‌وششم بارداری