خانوما سونو وزن هفته چندمه؟؟
یادم رفته؟؟

۹ پاسخ

سلام خانم ها ۳۱هفتع سنو انجام دادم بچم. سفالیک بوده. احتمال داره دوباره بریچ بشه. میترسم چون هفته های قبلترش بریچ بوده باز ۳۱سفالیک شد. الان نیازی است دوباره برم سنو انجام بدم؟؟؟؟

من دکترم 28 فرستاد

من ۲۹ هفته و ۴ روز رفتم

تو ۷ مارفتم گفتم ورزنش ۹۵۰ گرم بود

نه اما ان شالله میرم انجام میدم

من ۳۱ هفته رفتم

دکتر برام زده ۹ مهر تا ۲۰ مهر

من هنوز جا دارم برای سونو وزن

معمولا 30

سوال های مرتبط

مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی
مامان آدرین💙آرنیکا🩷 مامان آدرین💙آرنیکا🩷 ۲ ماهگی