مامانا کی برم برای سونو وزن؟

۷ پاسخ

دکترم به من گفته ۳۰هفته برو وزنش چک کنیم

برا من ۳۲هفته دکترم گف برم

من بارداری پر خطر دارم دکتر برام ۲۸هفته نوشته بود دیروز اورژانسی سونو شدم دیگ گفت برو تا ۳۲هفته

به من گفت ۳۴ هفته برم

اهااا ممنونم گلم

بین هفته ۳۰ تا ۳۲ خوبه بری. ( به دکترت بگو سونوی داپلر بنویسه، وضعیت جفت و خونرسانی جنین بررسی میشه)

۳۲هفته

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان نارگیل کوچولو🥥 مامان نارگیل کوچولو🥥 ۱۳ ماهگی
مامان هـــوراد🐣 مامان هـــوراد🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان عروسک🦄🎀 مامان عروسک🦄🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رایان🩵نی نی🩷 مامان رایان🩵نی نی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آدرین💙آرنیکا🩷 مامان آدرین💙آرنیکا🩷 ۲ ماهگی
مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری