مامانا سونو وزن از کی تا کی باید برم؟!

۳ پاسخ

برا من از ۲۸ هفته هر ۳ هفته یکبار نوشته

سونو رشد و بهتره ۳هفته یکبار حتما انجام بدید
چون هم خیالت راحت میشه
هم خدایی نکرده اگه مشکلی باشه زود متوجه میشی

از ۲۸ هفته ۳۲ هفتس

سوال های مرتبط

مامان آدرین💙آرنیکا🩷 مامان آدرین💙آرنیکا🩷 ۲ ماهگی
مامان باردارم مامان باردارم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیهان🩵 مامان آیهان🩵 ۱۳ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی
مامان 💕عزیزِدلم💕 مامان 💕عزیزِدلم💕 ۶ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱۱ ماهگی
مامان رایان🩵نی نی🩷 مامان رایان🩵نی نی🩷 هفته سی‌وششم بارداری