مامانا سلام کی برم سونو وزن بهتره

۸ پاسخ

من ۲۹ هفته و ۴ روز رفتم

زود بری بهتر کم باشه بهت لیدی میدن

۳۲ هفته برو عجله نکن تا اون موقع من عجله کردم ۲۸ هفتگی رفتم باز مجبور شدم برم ۳۲ هفتگی

من ۳۰ هفته رفتم

من ۲۹,هفته رفتم کم بود داپلر نوشت

از این هفته میتونی بری دیگه هرچه زودتر بری بهتره اگه خدایی نکرده وزنش کم باشه فرصت جبران داری

۲۸ تا ۳۲ میتونی بری ولی ۳۲ بری به نظرم بهتره

۳۲ هفته اکثرا مینویسن دکترا

سوال های مرتبط

مامان آلاء و محمد🤰💙 مامان آلاء و محمد🤰💙 ۱۱ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱۱ ماهگی
مامان هـــوراد🐣 مامان هـــوراد🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان آدرین💙آرنیکا🩷 مامان آدرین💙آرنیکا🩷 ۲ ماهگی
مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ ۷ ماهگی
مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد