سونو وزن ۲۸هفته و ۳ روز برم زوده؟

۱۰ پاسخ

اره بنظرم ۳۲بری بهتره

دکتر واسه من نوشت گفت بین ۳۰تا ۳۱ هفته

بزار اخرایی ماه ۸ الان زوده

ب من گفت یبار ۲۸ برو ک اگر وزنش کم بود وقت بیشتری داشته باشی برای جبران،یبارم ۳۳ک فردا میرم ک براساس اون تاریخ زایمانمم بگه

من اول ۲۸ رفتم ۳۴هفته هم‌رفتم
زود نیست چون اگ وزنش کم‌باشه فرصت جبران داری
از ۲۸ تا ۳۴هفته میتونی بری

آره ،من میخام فردا برم

بهتره بعد ۳۰بری

۳۱هفته برو

گلدن تایم سونو وزن ۳۲ هفتس

گلم به نظرمن بزار ۳۰ هفته برو

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان ترنم مامان ترنم هفته سی‌وهفتم بارداری