۲۷هفته و ۳روز هستم برم سونو ۲۸هفته یا زوده؟

۴ پاسخ

یک هفته دیگه بری بهتره وزن بیشتری داشته باشه

میتونی الان بری
۳۲-۳۳ هفته هم باز بری

دیگ رفتی ۲۸ برو

من ۲۷ هفته کامل بودم که رفتم به نظرم برو فرق نداره وزن بچه رو باتوجه به هفتت میفهمی دیگه

سوال های مرتبط

مامان گندم🌾 مامان گندم🌾 ۷ ماهگی
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی
مامان الین مامان الین هفته سی‌ودوم بارداری