۳۲ هفته برو بهتره
من خود دکترم سونو کرد ۱ کیلو و دویست بود ۲۸ هفته و یه روز گفت یدونه هم ۳۱ هفته بده
اره میتونی بری
من 28هفته
ک رفتم
1370بود
من ۲۷ هفته و ۴ روز رفتم ۱ کیلو ۵۰ گرم بود...یدونه هم این هفته سونو نوشته که آخریشه
از ۲۸ تا ۳۲ اوکیه
به نظرم وایسا هفته ۳۰ برو
از ۲۸تا ۳۲ بستگی به دکارت داره بگه کی بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.