خانوما سونو رشد ۲۸هفته و یک روز میتونم برم؟وزن بچه چقد باید باشه؟

تصویر
۷ پاسخ

۳۲ هفته برو بهتره

من خود دکترم سونو کرد ۱ کیلو و دویست بود ۲۸ هفته و یه روز گفت یدونه هم ۳۱ هفته بده

اره میتونی بری
من 28هفته
ک رفتم
1370بود

من ۲۷ هفته و ۴ روز رفتم ۱ کیلو ۵۰ گرم بود...یدونه هم این هفته سونو نوشته که آخریشه

از ۲۸ تا ۳۲ اوکیه

به نظرم وایسا هفته ۳۰ برو

از ۲۸تا ۳۲ بستگی به دکارت داره بگه کی بری

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته سی‌ام بارداری
مامان علسچه🍯💕 مامان علسچه🍯💕 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گندم🌾 مامان گندم🌾 ۷ ماهگی
مامان دلینا مامان دلینا هفته سی‌ویکم بارداری