خانوما سونو رشد بودم وزن بچم۱۱۷۰بود ۲۸هفته و ۴روز خوبه؟؟

۵ پاسخ

اره گلم عالیع

خیلی خوبه کجا سونو دادی گلم هزینه ش چقدر شد

منم امروز رفتم‌۲۸ هفته و۶ روز ۱.۳۴۰ بود

بله خوبه من دیروز ۲۹هفته۱/۱۱۴

عاره خوبه گلم

سوال های مرتبط

مامان مانیار مامان مانیار ۲ ماهگی
مامان شاه پسرم مامان شاه پسرم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا🥹 مامان معجزه خدا🥹 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان قلب مامان قلب ۱۰ ماهگی