خانما سونو رشد ۲۸هفته و۵روز خوبه همه چی ؟

تصویر
۵ پاسخ

سلام عزیزم خداروشکر همه چی طبیعی هست
منم رفتم ۲۸ هفته و ۵ روز یک کیلو و صد بود

گلم شما اون دفعه طول ران پاش می‌گفتید کوتاهه الان چیکار کردید نرمال شده؟ تغذیه خاص دارید؟
چون برای منم این سری رفتم ۸روز کوچکتره طول ران پاش

عالیه وزنشم خیلی خوبه
چقد شد هزینه ش؟؟

خداروشکر همه چی خوبه منم 9 روز دیگه میخوا برم دعا کن همه چی نرمال باشه اب دور جنینم زیاده

خداروشکر وزنش نرماله

وزنش خیلی عالی شد ماشالا.
دکتره الکی ترسونده بودت

سوال های مرتبط

مامان مانیار مامان مانیار ۲ ماهگی
مامان قندعسل 💙 مامان قندعسل 💙 ۸ ماهگی